tisdag 2 augusti 2011

Svartpeppar rules

La in ett recept på majsmuffins häromdagen. De är goda till soppa, som mellanmål eller till en sallad.
Jag fick en kommentar på receptet som jag i min tur har försökt kommentera, men datorn vill inte (eller är det jag som är trög? Det är varmt idag och jag ska snart iväg till badet, min hjärna kanske har slutat fungera.).

Så här:

Bästa Punk in writing!
Klart det ska vara svartpeppar också! Tack för påminnelsen.
Märkligt att jag glömde det, jag som är inne i värsta svartpepparperioden. Igår åt jag pasta med så mycket svartpeppar på att det mer var svartpeppar med pasta än tvärtom.
Blev nu sugen på att göra en artikel om svartpeppar :-)

Min man brukar göra en väldigt god sås som bara består av kladd (typ creme fraiche), salt och så sjuka mängder av svartppar. Prova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar